قیمت زبرا

Wiki Article

قبل از خرید مشخصات یک پرده مناسب را بدانید (راهنمای خرید)

برای مشاهده مدل های پرده زبرا طرح دار سایت سبک مدرن، اینجا را کلیک کنید.

مشاهده کرده و خریدی بدون واسطه و بدون دغدغه را با ما تجربه کنید.

مقاومت در برابر لکه‌ها: پرده زبرا اداری باید از مواد مقاوم در برابر لکه‌ها تشکیل شده و به آسانی تمیز شود .

برخی پنجره حالت پاچلاقی دارند و این بدان معناست که یک پنجره قدی در کنار پنجره کوچک قرار دارد. این حالت را بیشتر در آشپزخانه‌هایی که تراس دارند مشاهده خواهید کرد.

پوشاندن نقایص یک پنجره تنها با نصب یک پرده شیک خارج از قاب بسیار کم هزینه تر از تعویض کل پنجره است.

آسانی نصب و نگهداری: پرده زبرا اداری باید دارای سیستم نصب آسان و قابلیت شست‌و‌شو باشد تا نگهداری از آن آسان باشد و به دلیل استفاده مکرر در محیط اداری به راحتی تمیز شود.

طراحی این مدل به صورتی است که ما تصاویر را واقعی و برجسته تصور میکنیم. پرده زبرا سه بعدی برای پذیرایی های کوچک، انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی می باشد زیرا فشار محیط های بسته را بسیار کاهش میدهد.

برای شست‌وشو نیز می‌توانید پرده زبرا را از سقف یا دیوار جدا کنید و در داخل یک تشت پر از آب قرار دهید. سپس می‌توانید با افزودن مواد تمیزکننده ملایم آن را بشویید. روش دیگر شست‌وشوی پرده زبرا این است که هر چند ماه یکبار، پرده را از قاب آن جدا کنید و در یک مکان مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از شوینده‌های بدون آنزیم و اسفنج، به‌راحتی آن را بشویید. در پایان با فشار آب کم، پرده را آب‌کشی کنید و در یک جای مطمئن و مناسب آویزان کنید تا خشک شود.

همانطور که می‌دانید، پرده زبرا باید در هنگام انتخاب پرده زبرا آشپزخانه خود به تناسب آن با دیگر لوازم آشپزخانه توجه کنید اولین و مهم‌ترین قدم برای ست کردن پرده زبرا انتخاب رنگ و طرح آن با توجه به رنگ و طرح کابینت‌ها می‌باشد. سپس بعد از آن باید در طرح و رنگ اکسسوری آشپزخانه، دیوار‌ها و فرش دقت کافی را داشته باشید.

این لایه به عنوان اصلی‌ترین لایه پرده است که زیبایی پرده را دو چندان می‌کند.

اما همه این روزها به دنبال مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی هستند، پس در ادامه جدیدترین مدل های این پرده را معرفی خواهیم کرد.

قابل سفارش در ابعاد دلخواه : این پرده به دلیل اینکه در ابعاد دلخواه مشتری ساخته می‌شود، مناسب برای همه نوع پنجره، چه بزرگ و چه کوچک است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

پرده زبرا نسبت به دیگر مدل ها مقرون به صرفه تر است، بنابراین اگر نمیخواهید هزینه چندانی برای پرده پذیرایی خود بکنید، این مدل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

Report this wiki page