خرید گرماتاب

Wiki Article

اگر قصد استفاده از گرماتابی را دارید که از کیفیت بالاتر و پوشش بهتری برخوردار باشد ؛ پیشنهاد ما برای شما عزیزان گرماتاب لوله ای می باشد .

هر چند پروسه احتراق در هیترها‌ی تابشی لوله‌ای به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته با راندمان بالایی صورت پذیرفته و آلودگی آن در مقایسه با حجم هوای سالن ناچیز است.

این سیستم گرمایشی باید دارای مزیت‌ها و ویژگی‌هایی باشد تا بتواند کارکرد مناسبی از خود برجا بگذارد. برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از هیتر های تابشی عبارتند از:

هیترهای تابشی صنعتی با توجه به نیاز و محیط کاری، در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و اکثر این هیتر های تابشی صنعتی با سیستم کنترل دما و ترموستات مجهز شده‌اند که به کنترل دقیق دمای فضا کمک می‌کنند.

برای نگه داشتن لوله‌ها و حفظ فاصله آن‌ها از یکدیگر استفاده می شود.

در این سیستم از مکانیزم تابشی و یا گسیل امواج گرما برای گرم کردن محیط استفاده شده است.

استفاده از گرماتاب‌ها در تراس‌ها و باغ‌ها به عنوان یک ابزار موثر و چندمنظوره می‌تواند تأثیرات مثبت بسیاری بر تجربه و آسایش افراد در فضاهای باز داشته باشد.

منو دسته بندی‌ها منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید

بخاری‌ های تابشی یا بخاری‌ های مادون قرمز، با توجه به هدف کاربر فقط دستگاه‌ها و افراد را گرم می‌کنند که مشابه نحوه گرمایش خورشید به زمین است.

این هیتر، گرما را از طریق امواج مادون قرمز و تابش انتقال داده و باعث گرم شدن سریع افراد، اشیاء و محیط میگردد.

همچنین، هیترهای تابشی با توان بالاتر، گران‌تر از هیترهای گرمایش تابشی با توان کمتر هستند.

آدرس تهران : تهران، خیابان دکتر بهشتی، نرسیده به کاووسی فر، جنب بانک سپه

هیتر تابشی خبرگزاری خبربان: راهکارهای حرارتی هوشمند برای کارخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و دستگاه‌های خشک کن سنگ

هیتر تابشی می‌تواند در فصول گرم نیز به عنوان سیستم‌های خنک‌کننده عمل کند، این امکان باعث می‌شود که در هوا‌شناسی گرم هم از فضاهای باز استفاده شود.

Report this wiki page